Ugrás a Vizuális arculat honlapra –>

Az üzleti életben egyáltalán nem mindegy, hogy milyen a megjelenésünk, és hogy festünk mások szemében. Ha, pl. szembe jön velünk egy jól öltözött, öltönyös férfi, az a benyomás, kép  alakul ki bennünk, hogy ő egy tiszta, ápolt, művelt, intelligens, megbízható személy. Azonban minden kiderül, ha szóba állunk vele, hiszen a külső megtévesztő lehet: valódi személyiségét gondolkodásáról, beszédstílusáról, tudat alatti gesztusaiból ismerhetjük meg.

Éppen ezért fontos, hogy mindenki megtalálja a saját egyéniségének megfelelő öltözködést, mivel ezt lehet tudatosan alakítani, a testbeszédet azonban nem. Az öltözködéssel el lehet palástolni valódi személyiségünket, de szavaink és tetteink azonnal elárulnak bennünket.
Hasonló a helyzet a vállalatok esetében is.

Mindannyiunkban él egy bizonyos kép a legtöbb vállalatról, szervezetről, azonban ez a szubjektív vélemény nem biztos, hogy megegyezik az objektív valósággal. Az a vállalat, amelyik nem igyekszik pozitív képet kialakítani magáról, ápolni hírnevét, hosszú távon nem működhet sikeresen. Honlapunkon ennek a képnek a vizuális alkotó elemivel ismerkedhet meg.

„ Nézz magadra mások tükrében!
Kit bánthatsz meg?!”
(Dhammapada)

A Vizuális arculat honlap az alábbi témaköröket dolgozza fel:

 

Vizuális arculat